2016. február 13., szombat

Szív alakú frizurák

Ezen  héten két nagyon szép és egyszerű, szív alakú frizura elkészítését mutatom meg. Már volt egy hasonlóan szív formájú fonásom az LB Szív fonásos videóm amit itt meg is tudsz nézni:

A mostani videóban az első frizura egy szív alakú, félig feltűzött konty. Ezt a napokban láttam, és annyira egyszerű az elkészítése, hogy azt elmondani sem lehet. 

Ezért inkább úgy döntöttem, videóban osztom meg veletek. De azért, hogy ne legyen túl rövid a videó arra gondoltam, hogy megmutatok egy másik nagyon egyszerű szív alakú hajat is. Ez messziről talán nem annyira mutatós mint a konty, viszont ha közelebbről is megnézzük, egy nagyon aranyos kis szívet láthatunk. Szerintem ez a második sokkal jobban illik a hétköznapokra, az elsőt pedig inkább különlegesebb alkalmakra ajánlanám. De mind a két frizura elkészítése olyan könnyű, hogy biztos vagyok abban, hogy mindenki el tudja majd készíteni magának is. Úgyhogy jó szív készítést kívánok, és ne felejtsetek el a kész művetekről képet is csinálni, és megosztani velem facebook-on (facebook.com/benczematee) vagy instagram-on (@benczematee).

Bencze Máté





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése