2016. március 15., kedd

1 Éves a YouTube csatornám.


Hihetetlen, hogy már egy év eltelt azóta, hogy feltöltöttem az első videómat a YouTube-ra. Azóta próbálok rendszeresen, hétről hétre egy-egy fonásos, hajas videót feltölteni. És büszke vagyok magamra, mert eddig sikerült ezt teljesítenem, sőt még néha egy-egy extra videót is tudtam készíteni.

Most pedig jöjjön egy kis évértékelés:

Számomra nagyon gyorsan telt ez az év. Mintha most lett volna, hogy azon törtem a fejem, hogy belekezdjek-e YouTube videók készítésébe, és mára már 60 videót töltöttem fel a csatornámra. Ezek közül az első videóm lett a legnépszerűbb, amit már több mint 50ezren néztek meg. Az összes videó megtekintése pedig már 225ezer fölött van. Ez annyira nagy dolog számomra! Az elején nem is gondoltam volna, hogy 1 év múlva ennyiszer fogják megnézni a videóimat.
Ez alatt az 1 év alatt lehetőségem volt rengeteg Lánnyal közös videót csinálni, aminek szintén nagyon örülök, hiszen így a fonásokat sokféle, különböző hajon tudtam elkészíteni. Nagyon hálás vagyok Lányoknak, hogy ennyi időt rám szántak, és engedték, hogy gyakoroljak rajtuk és bemutassam velük a fonásokat.
Nagyon sok kedves biztató, hozzászólást és levelet kaptam és persze képeket, a Ti munkáitokról. Ezek sokszor feldobták a napom, és mindig ösztönöztek,  hogy megéri minden héten egy új videót készíteni.
Ezenkívül Októberben megkaptam életem első üzleti megkeresését is, a budapesti White Hair Szalontól. Azóta már a White Hair Szalon YouTube csatornáján is megtalálható 8db általam készített hajfonásos videó.
Végül pedig nagyon hálás vagyok mindenkinek, aki a feliratkozásával támogatta a csatornámat, és minden héten megnézte, az újabb és újabb fonásos videómat.
Remélem még sok videót készíthetek Nektek!

Bencze Máté



2 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Máté! Csak gratulálni tudok Neked a munkáidhoz, nagyon tetszenek! Van, amit el is készítek belőle (ami nem is mindig egyszerű, saját fejemen fonással). Igazán érthető, követhetőek a videóid! Csak így tovább! Nagy üdvözlettel: Viliada

    VálaszTörlés